Monday, June 16, 2008

well . i tink . as well UPDATE EVERYTHING .
since i might not haf the time u noe ~ HAHA .

jus for ur info . my body is erm -.- very slow . LOL .
NOW DEN START PEELING . OMG ? LOL

yeap .
hmm . pics will be at the top later on :D

hahaha ~
last week was helping out at MS for the singout finals ^^
WOOOO. bonding time again HAHA .
yeap . went elson's hse to help ben&vivian practice their songs .
HAHA . oh yeah . on tues went to watch . . ..
KUNGFU PANDA ! HAHA
TOTALLY FUNNNNNYY .
THE WUSHHHU's FINGER ! LOL
hmm . yeap .
den what uh . .


k lets skip -.- LOL. ops i remembered :D
oh yeah . commitee briefing . HAHA .
yeapyeap .

on friday . got one weird guy came to talk to me -.-
duh . so scary . no one came to e rescue -.-
LOL .
and alright im being dian dao by a few guys during the rehearsal .
SO WHAT . LOL . ITS E NATURE . HAHAHAHA .

and saturday ~ OMG .
the actual day . HAHA .
exciting mans ~ and change of duty .
went to fetch the erm . GOH instead . haha .
but she went by her on so we had to rush back ^^
and the egg tart IS LYK NICE DE LORH .
but fail the one i bought at hougang ave 8 . HAHA

anyway . EVERYONE DID WELL . HAHA .
BEN&VIVIAN u're the best in our heart ! ^^
HAHA .

results :
1st : Jordan
2nd : Wendy
3rd : Seow fong
4th : Ben
5th : Zhuming
6th : Pj

and the rest . U ALL DID REALLY WELL . haha .
keep up e good work !

-sunday ~
._. dance test today . TOTALLY STRESSED . lol .
well e result was ._. 87/100 .
seems not bad but . . well . nvm HAHA .
didnt went for laoshi's birthday celebration . AWW .
cause i haf a wedding dinner -.-
DUH . nvm .
the sharkfin and the dessert WAS REALLY NICE . HAHA .

hohoho .HAPPY BELATED BIRTHDAY LAOSHI ! :D

-.- jus nw someone knocked on my door . AND OMG .
when i open NOONEWASTHERE ! OMG OMITOHFO !
i even hold on to a pillow when i open the door . pretty foolish uh . LOL

its jus nt up to my expectation . .

No comments: