Monday, July 14, 2008

SABOED by my dear khim :D


1. What do you wish you have right now?
right now . hmm . 100 billion . need not study at all :X
alright . have the brains to get A1 ! HAHA and i need good luckks .

2. What would you do if don't come true?
study lyk mad and work hard ~_~ to get the million instead . lol

3. What is infront of you?
xuan test paper . the secret disc . lol

4. What is the weather now?
hot . dry

5.Missing anyone right now?
yes..

6. Ever regretting anything?
definitely

7. What do you do every morning?
stop the alarm clock and brush my teeth ?

8. Do you want to rewind something?
yes . i dont mind . from the day before i wore specs . NO SPECS PLS . omg .
lol and mayb i'll take care more of my skin . haha

9. Looking forward to?
dance lessons . end of o's ! trip TO TAIWAN ! xD

10. Do you like your handphone number?
yeah. sounds nice and easy to remember :D

11. what song are u listening now?
99ciwoaita ! really nice song . haha

12. What were you doing an hour ago?
went out with my fren . den watch superband ? (:

13. Feeling at the moment?
bored . confused .

14. What did you do yesterday at this time?
hmm . eating . or watching show (:

15. What time do you usually sleep?
erm 1130/12 . remind myself to slp early. if nt panda eye ~_~

16. Who is your childhood friend?
shi min ! stella ! joanne ! jacqueline ! felicia !

17. previously talked to in msn?
xuan

18. Who haven you seen in awhile?
hm . KHIM BEN ELSON SHAUN LEON VIVIAN DAPH <3

19. What do you miss doing?
dancing ): performing . joining competition and doing events with my dears . (:
slacking with frens <3

20. The last person you saw logged in msn?
dont remember (:

21. Ever smoked?
no . and nvr . ==. if 2nd hand , i tink everybody did :D

22. Ever stole?
er . yeah :X few weeks ago at . er er er . marina square . LOL
the u noe . minitoons sweet . LOL first time leh omg -.-

23. Ever block shopping-ed?
what's that O_O no i tink

24. Regretted doing any of them?
erm . somehow yes . broke my record . LOL

25. Which one?
the one and only lo . lol

26. Who was the last person who messaged you?
Xiao Hui

27. What does it say?
Spread the message for lit students to stay in school for lunch tomorrow . Mr Said said he's ordering pizza .
-HAHA FREE PIZZA TOMO <3

28. Name a ex that you wish you're still wif him now?
NONE :D hmm . mayb shall ans that few years later . LOL

29. When you were born?
13jan1992

30. Where?
singapore -.-"

31. Anyone you know who have same birthday as you?
no ):

32. Ever seen anyone who look likes you?
yeah . but its nt i say de . tommy said it . na shou ge de gal lead .

33. Ever went clubbing?
poor me . NO ): shall go aft im 18 !

34. Do you want to change your name?
nope :D

35. Ever done something when you told yourself not to?
yes. fall into a love trap -.- and . asked myself to concentrate but ...

36. Which country you want to go over the years?
taiwan ! korea ! japan ! italy ! thailand ! haha so much omgg .

37. Do you believe in GOD?
now i do (: yeah . it gave me an ans this morning <3

38. Ever been to church?
yess . (:

39. Rate your life?
7.5/10

40. What will you do if you are the only human in the earth?
-.- is it provided with the cookies and cakes and everything ?
if it is . i'll hmm . HAHA enjoy the cakes and cookies and . yes . thanks for
the life . and . SAY BYE TO THE WORLD !

yes . saboo . . .
-VIVIANNN
-NIANGGG
-SHAUNNN
-ELSOONNN

No comments: