Wednesday, January 14, 2009

HEY PPL. thanks for the birthday wishes
AND AND presentss ! :D

im officially! 17 -.-
lol .
anyway..
went to schhh ~

the normal routes i took....

and yes. its memorablee. lol .

finallyyy , my sch ~


ANYWAY. i've got
14 for b4 , 21 for r5 .
because i aimed precisely for it
LOL.


oh yeah and how's the short hair?
nice anot. or still prefer longgg .
PLEASE GIVE SOME COMMENTS.



anywayy.
yesterday went for birthday celebration
HIAHIAHIA
before meeting the peeps,
i went for interview for i models ,
yuck i dont wanna pay moneyyy
after reaching cine,
i went to find khim they all
cos they reached earlyy
and they were in the m18 showw..
i wont say hw we got there anyway LOL
anyway.. DINNER AT XIN WANG HK CAFE!








GROUP SHOTO 1 !
GROUP SHOTO 2 !

after that went to walk arddd .
and went back home for family
celebration with mum and grandma..
apparently im having cold war with my dad,
so yeah !



im serious, haven been a better
celebration .HAHA
oh there is , primary five,
when all my friends went to my housee
HIAHIAHIA. anywayy
presents corner !
from YELUN
apparently he's trying to make
me fattt ! BUT THANKS.
if u make me fatt ,
i gurantee U CANT piggyback ME.
LOL



FROM KHIM,ALTON JEREMY :D




FROM TWINS :D VINDY,CINDYY


FROM SHUNNIE,DANIEL& SHANSHAN
omg thanks laaa ! i've got clothes for
DANCE FINALLY. HIAHIAHIA :D


ANGBAOS, from mum&grandmaa ;D
FROM, shimin,stella,joanne,jacc :D

FROM managerr, xiao hao, jason and esther!

FROM CINDY JIEEE !

and HIAHIAHIA bought
something jus for this plastic bagg LOL

No comments: