Sunday, August 30, 2009

time to SOURCE for boyfriends pt.1

HAHAS. sounds so flirtish right.
oh wells, its just plainly ranting. (:
but i wan bf also dont have lor ):
mireen wants onew as her boyfriend :D:D

ANYWAY. watching boys over flowers now...
sometimes really envious geum jan di loads!

got 2 ideal guy to choose frommmm. so jealous!
no.1 JIHOO SUNBAE.
JIHOO

hmm.. he's a type that's very gentle..
help you when u're in need at that precise moment..
how do i say?
its like u're so going to get molested (sounds wrong LOLS)
then he suddenly appear like superman! :D
i know its drama la. no harm to dream yeah.
and he helps you behind your back.
SO SWEET SO SWEET :D
and he doesn't mind when u having someone you love,
he still stays by your side.
i know. there's no such guys in this world now. hai ~


KOREAN F4
no.2 gu jun pyo!
hahas. he's the ideal type for girls who like
bad boys. xD bad, but its because of some reasons
and he can change for the someone* yeah?
richh.. very caring, willing to die for her.
once again. its only drama i know!
hahas. and what uh.
oh he's very cute in the sense that when his gf
made cookies for him he gets so cuddy and childish!
HAHAS. (:

these are 2 types of totally different guys
which are almost every girl's dream guy.
i can say if im a man, i can definitely
ZAP almost every girl. LOLS. provided! im handsome :D

now, there's another one.
only for. LOOKS.

KIMBUM
KIMBUM!!!
omg he'so uber handsome in this photo.
but not his curly hair.
he suits straight hair anyway!

MIREEN WANTS BOYFRIEND.
just a mature, okay looking and taller than me by 8cm?
will do (: (okay, im actually asking quite a lot LOLS)

credits by www.gongjunim.wordpress.com ! (:

Saturday, August 29, 2009

change of display pic part.2!

HEY PPL.
some additiona phtos that can be my display pics :X

current voting :

no. 4 - 1 vote
no. 5 - 2 votes
no. 6 - 2 votes!

perhaps i shld add more phootoooo!



yeapyeap.
no. 8












no.9












no.10












no.11












no.12...





SMILE :D
because it brightens up someone's day!

Friday, August 28, 2009

time to change display picture!

eh time to change display picture ah.
comments will be appreciated! xD
vote at my tagbox noww :D

no.1 !










no.2!









no.3!









no.4!












no.5!












no.6!












no.7!


had a movie today with julian ;D
hmm.
watched proposal. the current advertisement on nuffnang.
hahahas.
not bad lah.
suppa funnayyy! :D
rate it hmm. 7.5/10!
hmm yeah enjoyed myself today!
finally NO EXAMS. MYAHAHAHHAS.
shi shuang de lor! ;D

anyway. yesterday.. had WEIRD incidents -.-
when i got on the bus and settle down..
got one guy actually asked me if
HE CAN SIT BESIDE ME.
so weird right?!
so yucky. =/
what my reply was.
er.. you want to sit here? i can move away you know..
then he said oh nvm nvm. then he moved behind.
now thinking of it. -.- did he stole any of my possession?
shld be don't have la :D
ugh.

and these few days. i have been seeing a lot
of physical disabilities and trying to pray for them...
hahahas. i mean even though im nt a christian la.
nobody say not christian cannot pray to god what!
xD i shld start praying to both god (:

yeap.
start ur courtesy now!
dont blast ur music on bus/trains..
(: smilee!

Wednesday, August 26, 2009

KONICHIWA!

just finished watching a show regarding
Japan (:
it gave me some thoughts about what i am
going to work towards...

there're some stuffs that singaporeans should
learn from them... (:
Whether in terms of attitude, the way you
present yourself - inner and outer beauty
and also the courtesy or rather own morale.

attitude- some singaporeans are turning really
from bad to worst....
nowadays you can hear a lot of primary sch kids
scolding vulgars just for the sake of scolding it.
come on, what is this mans. -.-
scolding it doesn't bring ur rank higher,
in fact it just shows that you're not educated.
i got my reasons for saying you're not educated...
why?
for example,you scold f*** right.
you should know the meaning of it, however,
you still scold it when it doesn't have any link to
why you scold f***.
sorry if im offending anyone.
and its not like all Jap don't scold la (:
there're always good and bad people.

2ndly is the dressing sense.
In Japan, you have to dress yourself
prettily everyday to show courtesy or
rather project who are you through it.
its like if you're lazy, you wouldn't bother
if your clothes is tattered and torn...
in chinese - 佛要金装,人要衣装

roughly get my idea? (:
for courtesy..
as you know, singaporeans are quite kiasu..
i mean sometimes i am too, when i am rushing..
its like the people boarding the bus will chiong to go up.
and for mrt, some can't even wait for the people to come
out chiong in already..

yeap. loads more to learn!
and also service.....!
they'll always smile sweetly to their customers.
okay, i feel like going Japan!
just for the experience :D

im going to benkyo for my last paper yeah?
oyasuminasai! (nights)
WHEE. F&B GONE. MYAHAHAHAHAS.

i counted the marks.
roughly getting b or b+
hohohohoho.
chao shuang de.
but now im doomed for IHT.
BECAUSE I HAVEN STUDIED.
even though its a kind of common sense stuffs la.
BUT STILL.
>.<

just 2 more sub to go,
one more sub tomorrow.
mireen u can do it.
MIREEN CONDITION! :D
hohohohos.
whereas if ppl you are stressed,
you can take a look at this video,
i mean actually for anyone.
its highly entertaining and hilarious.
HAHAHAHHA.
oh and if you need the subs, just press to go youtube yeah? :D



and good luck to people who are having their exams for now.
sorry for the late *good luck HAHAS.
*WINKS! (in a good mood alr hohohoho)

Tuesday, August 25, 2009

SAY NO TO SUP PAPER. ROAR! hwaiting!

okay okay.
believe it or not.
i haven really memorised ath
for F&B.
AHHHHHHHHHHHHH.
even worse. IHT ALSO.
ROARS.
shait shiat shiat!

and now what's even worse.
mireen cant concentrate. ROARRRRRRRRRR.
ONEW CHA GIA. I NEED YOUUU.T____T
i dont wanna take sup paper.
YES
CANNOT
I SHALL PULL MYSELF AND DRAG MY BRAIN TO MEMORISE
YES I NEED.

and hougang sec peeps,
i guess u'll be seeing me in sch on friday :D
and shimin joaane stella darlings I MISS YOU :D

and roar. i got a huge pimple on my face
which hurts really BADLY.
and please. MR BILLY STOP LAUGHING AT MY PIMPLE.
still got who -.- okay. i think only you.
HAPPY BELATED BIRTHDAY ANYWAY :D

damn shiat. i cant upload photos.
-.- blogger is becoming worse.
FACEBOOK ALSO. ROAR.
need to refresh refresh, so irritating.

Sunday, August 23, 2009

HAI. *sighs.

why is she working tomo.
she totally scares the hell out of me.
ROAR. =/
okkok,
just smile and nthing will happen.
STUDY!

and i just remembered something.
someone is going to marry on 9/9/09!
so sweet right!
omg. hahhaha.
it would be more sweet.
IF.
the groom tell her i love you
at that particular day.
at 09:09:09!
AH SO SWEET. is really. 九九九九九九!
长长久久mans! :D
hohoho.
back to study. BYEEE

just sharing thoughts.

alrights, im supposed to be mugging.
but just let me share this
something alrights.

im damn irritated. why?!
ok i had a dramatic dream todayyy.
i dream that a quite handsome guy
wrote a love letter to me.
however, it was near december.
i also don't know why i remember its in dec
i think its because i got the feeling its going to be
my birthday soon. lols.
and i dunno -.-
i received this something like birthday card
but with love letter content la. alrights.
lols. yeap. den i was in this taxi
and then we were going to some shopping centre.
i remembered his hairstyle okayyy!
something like jaejoong's hairstyle
BUT its not jaejoong. LOL.

how i wish it was onew ):
anyway, i forgot everything after dropping off the taxi.
YES. shit! LOLS.
but the feeling is shuang de. HOHOHOHO
like something u cant get in real life,
but i got it in dream cos i didn't had this
feeling for a long long time yeah? :D

and here m i,
suffering in mac.
with an old lady shouting hokkien
which is distracting me











ROAR.
if i dont blog, i'll keep getting distracted
so as well blog right?!
then something will be off my mind (:
and i didnt know strangers read my blog.
thanks for the kind wishes! :D
yes, just tell myself

HOLIDAYS ARE FINALLY COMING SOON.

i might be going some place
in october, but im not so sure yet.
since my schedule is quite hectic.
and i dont know
IF im chosen for the mooncake sales yet -.-
so troublesome.
can't u just tell me if i am in?! ROAR.

YAY. finally a peace at mac, wher i can study. *SMIRKS.
they're gonee!
im back to studyyy.

and seriously, how i wish
i can look like taeyong! (okay sperror)
she's uber pretty to me.
:D dream girl lookalike.
perhaps if i become singer someday,
i shld go and have plastic surgery on my eye lids,
JUST MY EYE LIDS. :D
and she better not snatch my onew,
or else, im going to hate her.
even though its so impossible
i'll get to know onew.
but no harm to dream right.
WHO KNOWS.
since my character and him is so alike.
MIREEN & ONEW CONDITIIONNNNN :D














HWAITING. off to mug!

how i wish...







i could dance now..






my papers are all over..









okay, i have loads of wishes!
but the most impt one is.

ROAR. i need someone to rely on =/
okay.
i admit, i have been watching too much
dramas! so im kind of jealous over the couples.
whenever i saw them in a sweet condition..
i'll AWWW. omg. i can feel the sensation! HAHAHAS.


anyway!
i saw some of my sec sch mates tday..
guoming.. junhao.. and zhengjie..
lols. and one of them asked me
if i was doing modeling in china..
i was like O______________O
when did i ever when to china to model?
LOLS.


AHHHH. oh and :D
my trophy is up now on youtube.
i mean my performance for vs concert :D
please please. give some comments.
and sorry for the shaky parts. HAHA.



and.. i still got 4 more bloody papers to go!
ROAR.
ganbatte mireen!
onew says AJA HWAITING! xD

Thursday, August 20, 2009

MACRO ECONS TOMORROW.

ROAR.
yeap.
end of the world mans.
its macro econs tomorrow.
guess what i feel like dying!

im so going to wake up at 5 tomorrow
just to study for it -.-
MA DE.
pray for me alrights.
i know i can. YES

ONEW MOTIVATIONNNN!

Tuesday, August 18, 2009

WHO INVENTED EXAMS.

alrights alrights. damn it
the copy paste gone. i must have done smth to it but
OKAY IM GOING TO REWRITE.

damn shit mans,
who the hell invented exams -.-
if one day im going to find the person
im so going to kill the person. ROAR

im like pulling myself to study everyday
because exams are coming. i mean okay,
im not the only one. but DON'T tell me you like it.
because u're probably lying. (:
UGH.
POM, MACRO, F&B i seriously. HATE YOU.

furthermore, i need to hand in vs homework soon.
SO MUCH TO DO WITH SO LITTLE TIME.
and im here at tanjong pagar mac studying pom,
after that going home to chiong MACRO
because its on friday. UGH. and can u believe
i haven summarised everything.
perhaps im going to sleep late today or wake
up early?
and im stupid till i sign up for an outside catering on monday when
I DONT HAF MUCH TIME TO STUDY. STUPID ME.
i guess my sleeping time is going to decrease (:
3-4 hrs per day?!
no way =/ i need 8! ROAR.
no more digressing.......!

okay, and furthermore,
mireen is thinking what she shouldn't be thinking.
-.- UGH.wake up please.
look at the bright side, HOLIDAYS ARE COMING :D

**FOCUS FOCUS!
back to PRINCIPLE OF MANAGEMENT.
controlling controollingggg!

Monday, August 17, 2009

god, seriously. i didnt know that my
button's dance exam was being post at
somewhere called.. eh

here's the link: http://forums.hardwarezone.com.sg/showthread.php?t=2454143

im pretty shocked o.O
and yes im not hot in real life :D
only for dance. myahahahas (:

anyway.. my leg is still in the process of
recovering.. and for now,
my life is in the pieces for the moment.
too much things are happening,

i shall just focus on my test for now (:
yes. GANBATTE!
and i'll be going to mug at mac laterr !
and off i go for my keyboard lesson (: yaepyeap.

and yes.. people can u read my blog daily? :D
i wann to increase my readers' rate again. xD
aja hwaiting!

Friday, August 14, 2009

ROAR, first time in my life.

-.- first time in my life i sprained my leg.

can y0u believe it?
now its actually swollen. =/
anyway..
i fell down at dunman high.
* no 8 character with it. LOL.
stupid backstage stairs.
SUPEr DARK.
at first got skin peel off,
den i was thinking what's that mans.
until i realised it was the peeled off skin.

and after that when i was at the security
guard post i mean somewhere near.
i piak again. -.- shit mans.
lucky still can dance =/
however. the sound system weren't that good.

so ya.
YAY, working at tunglok tomo with them (:!

Thursday, August 13, 2009

The 400th post i guess......

mireen is feeling sinned currently.
as she just ate super sumptuous lunch.

creme bruilee, tazaina? and fruit tart...
braised beef and some tortila espan***.
dont be mistaken, i shared with my dear abigail!
(what an unique name she has right :D)
however.

**SINNED! UGH.

Monday, August 10, 2009

HEY peopleee,
really sorry as im quite busy this few days..

and. HAPPY NATIONAL DAY! ;D
and and and.
HAPPY BIRTHDAY TO BETTY DEAR AND WINSON!!
enjoy ur day with the nation!
*SMIRKS. LOL.

anyway was working at the banquet just now.
actually everything is okay.
EXCEPT for the HEELS. damn shiat.
-.- DAMN freaking PAIN!
is really pain until i walk barefoot at the mrt. LOL.
can u imagine the pain?! -.- LOls.

anyway yest. shagged at hme for WHOLE DAY.
shiat, lucky today went to study a bit. -.-
and really is A BIT.
tomorrow im going to practice commskills
and edit a bit of the presentation slides (:

UGH. my leg is still pain now.
anyway my group leader just now was
REALLY nice. blessed to have him as my leader.
HAHA! (: anyway, im working tomorrow as well.
:D i need monayyy!
okay. let me say another fact. actually everyone
IS NICE. HAHAHAHA.
oh and i saw janet there.
what a small world, i was alr wondering if i would
see any friends there. LOL.
see mireen can predict the future ^^V



im going to chiong soon. :D wish me luck!
and.
ONEW SARANGHAE.
im going to upload the photos REALLY SOON. (:

Friday, August 07, 2009

alrights. mireen got fat.

-.-... i mean seriously.
im not like i tink i got fat but
I REALLY GOT FAT.
i can see it thru my stomach and my shoulders.
UGH.
but i dont understand why.. -.-
cos im eating lesser, or rather same like the past?
i guess because i dont exercise enough ba o.o
oh wells, i'll have trainings on
monday wednesday thursday saturday for dance.
(: aja aja hwaiting!
i need to SPLIT. yes yi zhi ma ~


anyway..
im kind of in a vex mood this morning..
too much negative things happened.
i know im thinking too much but
i cant just control my mindd......
only way is to SLEEP. yes SLEEP.

normally when u say u're not feeling well,
a normal person will ask are you okay?
BUT. the person asked me if IM SURE IF IM NT FEELING WELL.
like ...... seriously wtf. (im in a bad mood)

that's not all.
must be people in same group to go out for outings?
i dont understand.
i ask everyone out regardless if the person
is in my clique or not (:
okay, perhaps people DO think differently but.
oh wells, perhaps the person is just insensitive.

talking abt sensitivity....
i realise.. im sensitive abt MYSELF,
however not sensitive about what i do,
or rather not enough about how other people feel.
im changing you know. so yah (:

and please, never pull someone down or rather,
pull their morales down.
perhaps u're just joking,
perhaps you think the person wont mind.
perhaps you think that its the better good for the person.

but you're not. you're just trying to
DISmotivate the person (hoho, new invented word)

and i admit, i do it too, again, im changing. (:
i want to be miss nice. BECAUSE.
im lazy to go and por other people.
so as well be nice in the start. rather than
SORRY AH ~~~~~

not everyone is perfect. are you?

time for chionging study.
2 weeks time for exam.
and i think im lagging behind..
even though *some people say they haven started,
BUT. who knows? (:

Sunday, August 02, 2009

ONEW IS INTRUDING ME.

myahahaha.
okay, onew is so loved.
do u actually know that
i don't actually go for those idols.
but that was before i got to know onew.

i like him is nt because of his looks,
but the hard work and effort he
put into his singing career,
and i swear im going to strive like he does too!
and of course, i'll do it before i go into my 20s,
cause i tink by the time, it'll be
quite old alr!



he actually fall and came up as soon as he can.
u can see how hard working OR hw much
sm entertainment had groomed him la (:
its most of his hardwork,
that's why i'll strive like he does too (:
ganbatte.
AJA AJA HWAITING.

here comes
extreme dance courses,
interesting keyboard classes,
powerful vocal class!

and randomly,
overwhelming part time job.
HELLO, i need to work
for my fees can! i dont like
taking money from my mum!

ONEW <3 saranghae!

oh yah, and i promise i'll update
more abt the concert soon,
this coming week perhaps!
and and, im starting to fear someone -.-
he looks bloody scary!
ROAR. im not bias, seriously.

exams are coming,
indeed im stress. (:
jiayou mireen!

Saturday, August 01, 2009

i am becoming mad soon. really.

i must be mad.
thinking of things that
i shouldn't be thinking of.

i admit. im stupid. im
really a stupid girl.
can my ideal guy just appear
like TOMORROW.
onew, come into my dreams tonight please.
i need the comfort he can give me.
shugs*

anyway..
i'll be working non-stop from
17sep to 4 oct. like *WOW.
hahaha selling moon cake! come support kaes.
im very sure the moon cake taste nice
BECAUSE.

its.
from.
TUNGLOK. :D

myahahaha.
and is anyone looking for part time job?
i have lobang now.
part time banquet and mooncake! :D
and

anyone looking for a saving account?
i have one lobang too.
nowadays ah guys are not saving can.
they should start saving, if not
how to marry a woman!

CCHEEERRRS.
*just be yourself mireen!